Szanowni Państwo!
Mamy zaszczyt zaprosić na bezpłatne webinaria “Jak skutecznie zarządzać narzędziownią?”
Termin: 29.08.2023r. godz. 13.00-14.00
Podczas spotkania omówione zostaną zagadnienia z zakresu obsługi narzędzi produkcyjnych oraz wyposażenia pracowników w oparciu o nasze autorskie rozwiązanie KPMS NW (Narzędziownia i Wyposażenie) będącego częścią systemu KPMS Maintenance.
Poruszymy zagadnienia dotyczące tego jak zgromadzić w jednym systemie całą wiedzę i ewidencję o narzędziach produkcyjnych czy wyposażeniu pracowników, jak prowadzić pełną ewidencję i wgląd w cykl życia narzędzi oraz w historię wyposażenia pracowników, jak nadzorować proces eksploatacji narzędzi i wydania wyposażenia. Istotnymi zagadnieniami na które zwrócimy uwagę będą też funkcje umożliwiające kontrolę nad przeglądami technicznymi narzędzi (automatyczne przypomnienia o zbliżającym się terminie przeglądu danego narzędzia) czy kontrolę stanów minimalnych / maksymalnych w magazynie narzędzi / wyposażenia oraz funkcje umożliwiające ewidencjonowanie dostawców, producentów, serwisów narzędzi, wyposażenia czy kosztów (zakupu, serwisu). I wiele innych…
W trakcie spotkania omówimy takie zagadnienia jak:
- Czy warto prowadzić magazyn narzędzi i wyposażenia pracowników? Jeśli tak, to jak zorganizować prace w takim magazynie?
- Jak sprawnie wydawać lub dokonywać zwrotów narzędzi i wyposażenia pracowników z wykorzystaniem etykiet oraz kodów QR/ kreskowych?
- Czy można szybko zweryfikować kto i jakie narzędzia lub wyposażenie pobrał lub zwrócił do magazynu?
- Jak zoptymalizować proces składania zapotrzebowania i zamówienia, aby nie generować nadwyżek w magazynie?
- Jak kontrolować koszty zakupów i serwisu narzędzi oraz wyposażenia?
- Jak sprawnie przeprowadzić inwentaryzację?
Webinarium odbędzie się w aplikacji Microsoft Teams. W celu otrzymania linku umożliwiającego dołączenie do spotkania prosimy o kontakt:
iwona.bak@komtech.pl
piotr.kococik@komtech.pl