Strona główna » Oferta » Rozwiązania dla Sektora Przemysłowego » KPMS Audyt
KPMS Audyt jest modułem dedykowanym dla Działów Jakości oraz Komórek Ciągłego Doskonalenia umożliwiającym rejestrację, planowanie, nadzór i weryfikację działań naprawczych i zapobiegawczych, związanych z zaleceniami i potencjałami, niezgodnościami zidentyfikowanymi np. w trakcie audytów wewnętrznych i zewnętrznych. Dodatkowo moduł służy do rejestrowania zgłoszeń BHP / KAIZEN / TAG (zgłoszenia nieprawidłowości jakie mają miejsce na terenie zakładu, tzw. żółte i czerwone kartki).
System umożliwia:
Korzyści z wdrożenia KPMS Audyt:
System dopuszcza standardowy rodzaj zgłoszeń poaudytowych jakim jest: Niezgodność, potencjał, zalecenie.
Podstawą stwierdzenia może być audyt zewnętrzny, audyt wewnętrzny, kontrola i każde inne stwierdzenie. Definiowanie podstawy stwierdzeń jest w systemie parametryzowane.
Tak, system pozwala na typowanie osób odpowiedzialnych za rozwiązanie. Osoba taka ma możliwości przyjęcia lub odrzucenia wezwania. W tym drugim przypadku zawsze z komentarzem odmawiającym
Zalecenie poaudytowe można zgłosić w systemie z każdego systemu. Definicja systemów jest w KPMS Audyt parametryzowana. Najczęściej wybieranymi systemami są systemy ISO 9001, ISO 14001, BHP, PPOŻ, FSC i inne.
Tak, system ma możliwość dołączania załączników do zaleceń. Każdy z plików obsługiwanych przez Windows może być załącznikiem w systemie.
System odpowiada za to aby komórka organizacyjna w firmie zajmująca się zalecaniami , np. Dział Jakości miała stały nadzór nad wszystkimi zalecaniami poadytowymi zebranymi w jednym miejscu czyli w systemie. System tez ma ułatwiać prace związaną z obsługa tych zaleceń, monitorować ich status oraz przypominać o terminach – bieżących lub tych ze statusem przedawnione. System ma tez umożliwiać wgląd w historyczną listę zaleceń.
Tak, osoba odpowiedzialną za planowanie ww działań przekazuję je do realizacji osobom za to odpowiedzialnym (wyznaczonym w toku zadania). Po wykonaniu tych działań (które tez są przez system monitorowane) następuję akceptacja przez osobę nadzorującą. W przypadku braku takiej akceptacji system pozwala na korektę bądź cofnięcie zadania do ponownego wyznaczenia.
Koszty wdrożenia są zależne od takich czynników jak: ilość licencji, ewentualny zakres modyfikacji systemu do potrzeb klienta, ewentualny zakres integracji z innymi systemami jeśli funkcjonują u klienta, zakres prac wdrożeniowych (ilość dni szkoleń, konsultacji). Aby poznać przybliżone koszty wdrożenia najlepiej skonsultować się z doradcą klienta. Podczas prezentacji specjalista ustala z Państwem, które elementy systemu są potrzebne i to dopiero pozwoli na rzetelne przygotowanie wyceny.
Opłata za system jest jednorazowa aczkolwiek odbywa się etapami, po każdym etapie wdrożenia. Po zakończeniu wdrożenia żadne opłaty nie są pobierane.
Nie ma ogólnodostępnej wersji testowej, ponieważ każdy projekt jest przygotowywany indywidualnie w zależności od potrze klienta, na dalszym etapie jest możliwość przygotowania wersji demo
Każda firma funkcjonuje inaczej, dlatego przedstawianie wyników wdrożenia systemu nie jest adekwatne z tym jakie efekty przyniesie system w państwa firmie, ale w raportach rocznych wyniki są widoczne(obniżone koszty).
Na skróty: CMMS System | MES System | Dokumentacja Jakościowa i Walidacyjna | Zalecenia Poaudytowe
ul. Dębowa 19A, 26-610 Radom | woj. mazowieckie | tel.: 48 33 111 00, 508 390 589 | email: komtech-office@komtech.pl
Copyright 2025. KOMTECH. All rights reserved. Wykonanie: NobleBrand