Szanowni Państwo!

Mamy zaszczyt zaprosić na bezpłatne webinaria “Jak skutecznie zarządzać narzędziownią?”

Termin: 29.08.2023r. godz. 13.00-14.00

Podczas spotkania omówione zostaną zagadnienia z zakresu obsługi narzędzi produkcyjnych oraz wyposażenia pracowników w oparciu o nasze autorskie rozwiązanie KPMS NW (Narzędziownia i Wyposażenie) będącego częścią systemu KPMS Maintenance.

Poruszymy zagadnienia dotyczące tego jak zgromadzić w jednym systemie całą wiedzę i ewidencję o narzędziach produkcyjnych czy wyposażeniu pracowników, jak prowadzić pełną ewidencję i wgląd w cykl życia narzędzi oraz w historię wyposażenia pracowników, jak nadzorować proces eksploatacji narzędzi i wydania wyposażenia. Istotnymi zagadnieniami na które zwrócimy uwagę będą też funkcje umożliwiające kontrolę nad przeglądami technicznymi narzędzi (automatyczne przypomnienia o zbliżającym się terminie przeglądu danego narzędzia) czy kontrolę stanów minimalnych / maksymalnych w magazynie narzędzi / wyposażenia oraz funkcje umożliwiające ewidencjonowanie dostawców, producentów, serwisów narzędzi, wyposażenia czy kosztów (zakupu, serwisu). I wiele innych… 

W trakcie spotkania omówimy takie zagadnienia jak:

  • Czy warto prowadzić magazyn narzędzi i wyposażenia pracowników? Jeśli tak, to jak zorganizować prace w takim magazynie? 
  • Jak sprawnie wydawać lub dokonywać zwrotów narzędzi i wyposażenia pracowników z wykorzystaniem etykiet oraz kodów QR/ kreskowych?
  • Czy można szybko zweryfikować kto i jakie narzędzia lub wyposażenie pobrał lub zwrócił do magazynu?
  • Jak zoptymalizować proces składania zapotrzebowania i zamówienia, aby nie generować nadwyżek w magazynie?
  • Jak kontrolować koszty zakupów i serwisu narzędzi oraz wyposażenia?
  • Jak sprawnie przeprowadzić inwentaryzację?

Webinarium odbędzie się w aplikacji Microsoft Teams. W celu otrzymania linku umożliwiającego dołączenie do spotkania prosimy o kontakt:

iwona.bak@komtech.pl

piotr.kococik@komtech.pl