Szanowni Państwo,
Firma Komtech Sp. z o.o. zaprasza na bezpłatne webinarium: System KMMS – Komtech Machine Manufactures System – Rozwiązanie dla Producentów Maszyn i Linii Produkcyjnych .
Termin: 10.10.2024. godz. 13.00-14.00
Głównym celem cyklu webinariów będzie znalezienie odpowiedzi na pytanie jak radzić sobie z problemami dotyczącymi wyprodukowanych maszyn, ich serwisem, organizacją pracy serwisantów, zbieraniem zgłoszeń od Klientów czy tworzeniem rejestru zleceń. Zaprezentujemy też jak sprawnie przeprowadzić ich obsługę oraz jak na bieżąco raportować wyniki pracy ekip serwisowych rozproszonych w różnych lokalizacjach.
W części pierwszej skupimy się na module dotyczącym dokumentacji do maszyn oraz module serwisowym.
Podczas webinarium postaramy się omówić szczegółowo wszelkie możliwości jakie dają moduły systemu KMMS odpowiedzialne za dokumentację techniczną i serwis maszyn. Omówimy jak w systemie KMMS w łatwy sposób prowadzić nadzór nad dokumentacją techniczną, która jest zgromadzona w jednym miejscu w strukturze drzewiastej i jak tą dokumentację udostępniać Klientom. Z kolei w module serwisowym zastanowimy się jak planować prace serwisowe, jak tworzyć harmonogramy prac do wykorzystania przez serwisantów i jak je monitorować. Moduł serwisowy to też bieżąca komunikacja między Klientem i serwisem (możliwość zgłaszani problemów – projektowych, produktowych, podczas eksploatacji maszyn) bądź pomiędzy zgłaszającym a rozwiązującym zlecenie (przesłanie rozwiązania, wymiana informacji, planowanie nowego zlecenie etc.) Moduły mogą działać niezależnie od siebie.
W trakcie spotkania omówimy takie funkcjonalności systemu jak:
- Moduł Dokumentacja – który służy do wprowadzania i przeglądania dokumentacji do maszyn, udostępniania jej wybranym użytkownikom lub grupom użytkowników
- Moduł Serwisowy (Zlecenia, Zgłoszenia, Aplikacja Mobilna) – który pozwala na zaplanowanie instalacji maszyny u Klienta, wskazanie w jakim terminie ma się ona odbyć i jakie zadania należy wykonać na miejscu. Dział Serwisowy może w ten sposób być informowany o postępach i ewentualnych problemach zaistniałych podczas wyjazdu. Po wykonaniu instalacji to Klient może zgłaszać zauważone usterki do maszyny
Głównym celem systemu KMMS jest organizacja pracy serwisu i bieżące monitorowanie prac serwisantów. System KMMS to też baza dokumentacji technicznej z uwzględnieniem wszelkich prac w niej naniesionych. Dodatkowo KMMS daje możliwość zgłoszeń serwisowych bezpośrednio od klienta jak też i możliwość składania zamówień na konwersję już posiadanych maszyn. System jest obecny na rynku od kilkunastu lat i przez ten czas jest stale rozwijany i modyfikowany tak aby móc sprostać oczekiwaniom oraz wymaganiom Klienta.
System KMMS jest rozwiązaniem modułowy, co daje możliwość łatwego dostępu dla osób zajmujących się konkretnym obszarem działań. System daje możliwość integracji z innymi funkcjonującymi w przedsiębiorstwie systemami. Może pracować w strukturze wielozakładowej. System KMMS obsługiwany jest w dwóch wersjach językowych polskiej (PL) oraz angielskiej (EN), ale istnieje też możliwość dostosowania do każdej wersji językowej.
Webinarium odbędzie się w aplikacji Microsoft Teams. W celu otrzymania linku umożliwiającego dołączenie do spotkania prosimy o kontakt: dsm@komtech.pl