Szanowni Państwo,

Dziś z dumą pragniemy poinformować o kolejnych pracach rozwojowych systemu KPMS Maintenance.

DASHBOARD W KPMS

Nowa funkcja „Mój pulpit” prezentująca podstawowe dane statystyczne z poszczególnych modułów systemu:

  • trwające awarie – prezentuje aktualnie nieprzejęte, realizowane awarie oraz awarie zamknięte w danym roku
  • centra serwisowe – prezentuje liczbę zleceń nieprzejętych oraz realizowanych przez poszczególne centra serwisowe
  • moje zlecenia – prezentuje informacje o zleceniach, w których zalogowany użytkownik jest wykonawcą
  • prewencja [AM] – prezentuje informacje o zleceniach autonomous maintenance (kategoria produkcja)
  • prewencja [PM] – prezentuje informacje o zleceniach preventive maintenance (kategoria UR oraz UDT)
  • prewencja – prezentuje proporcje zleceń harmonogramowanych wykonanych w terminie / po terminie / przyspieszone
  • top 10 obiektów wg. czasu awarii
  • top 10 obiektów wg. liczby awarii
  • Pareto – przyczyny awarii
  • Kaizen / TAG / BHP – prezentuje aktualnie nieprzejęte, realizowane oraz zamknięte w danym roku zlecenia z tej grupy
  • Obiekty – czasy awarii – prezentuje 10 obiektów o najdłuższym czasie trwania awarii
  • Obiekty – liczba awarii – prezentuje 10 obiektów o największej liczbie awarii
  • ART – prezentuje średni czas czynności serwisowych (average repair time).

DASHBOARD