Szanowni Państwo,
Zapraszamy na bezpłatne webinarium: “Aplikacja mobilna czy tradycyjne metody zgłaszania awarii – które rozwiązanie przynosi większe korzyści?”
Termin: 26.09.2024 r. godz. 13.00-14.00
Podczas webinarium pokażemy narzędzie, które umożliwia użytkownikom szybki i łatwy dostęp do głównych funkcji systemu niezależnie od miejsca, w którym się znajdują. Narzędzie, które wykorzystuje bezpieczne metody komunikacji, dzięki czemu niezależnie od tego czy jej użytkownik znajduje się w hali produkcyjnej i korzysta z połączenia Wi-Fi czy też znajduje się w innym zakładzie i połączony jest z siecią za pośrednictwem VPN, ma dostęp do kluczowych informacji oraz funkcjonalności z ekranu smartfona czy tabletu.
Podczas webinarium dokonamy porównania metod tradycyjnych, gdzie zgłoszenie następuje z poziomu komputera z metodą nowoczesną – aplikacja mobilną, która umożliwia korzystanie ze smartfona czy tabletu. Działania zaprezentujemy na naszych autorskich rozwiązaniach KPMS Maintenance oraz aplikacji KPMS SMART, które są częścią systemu klasy CMMS. Ponadto zastanowimy się czy i w jakim stopniu omawiane metody mają wpływ na efektywność działań Służb Utrzymania Ruchu.
Podczas webinarium omówimy następujące zagadnienia:
- Zgłoszenia zadań (np. awaria, usterka, przeglądy, BHP / Kaizen / TAG itp.).
- Podgląd wykazu aktualnych prac (trwające awarie, realizowane przeglądy, zamknięte zadania, itp.).
- Delegowanie zadań i przydzielanie prac.
- Rozliczanie zleceń.
- Powiadomienia (push, SMS, email).
- Raportowanie wykonanych prac (czas pracy, opis, zdjęcia, przyczyny awarii, zużyte części, itp.).
- Podgląd stanów magazynowych (także z innych zakładów / lokalizacji) wraz z wizualizacją indeksów (zdjęcia, schematy, itp.).
- Dostęp do dokumentacji technicznej urządzeń, załączników, linii produkcyjnych i innych obiektów.
Webinarium odbędzie się w aplikacji Microsoft Teams. W celu otrzymania linku umożliwiającego dołączenie do spotkania prosimy o kontakt: dsm@komtech.pl