Szanowni Państwo,
Dziś z dumą pragniemy poinformować o kolejnych pracach rozwojowych systemu KPMS Maintenance.
DASHBOARD W KPMS
Nowa funkcja „Mój pulpit” prezentująca podstawowe dane statystyczne z poszczególnych modułów systemu:
- trwające awarie – prezentuje aktualnie nieprzejęte, realizowane awarie oraz awarie zamknięte w danym roku
- centra serwisowe – prezentuje liczbę zleceń nieprzejętych oraz realizowanych przez poszczególne centra serwisowe
- moje zlecenia – prezentuje informacje o zleceniach, w których zalogowany użytkownik jest wykonawcą
- prewencja [AM] – prezentuje informacje o zleceniach autonomous maintenance (kategoria produkcja)
- prewencja [PM] – prezentuje informacje o zleceniach preventive maintenance (kategoria UR oraz UDT)
- prewencja – prezentuje proporcje zleceń harmonogramowanych wykonanych w terminie / po terminie / przyspieszone
- top 10 obiektów wg. czasu awarii
- top 10 obiektów wg. liczby awarii
- Pareto – przyczyny awarii
- Kaizen / TAG / BHP – prezentuje aktualnie nieprzejęte, realizowane oraz zamknięte w danym roku zlecenia z tej grupy
- Obiekty – czasy awarii – prezentuje 10 obiektów o najdłuższym czasie trwania awarii
- Obiekty – liczba awarii – prezentuje 10 obiektów o największej liczbie awarii
- ART – prezentuje średni czas czynności serwisowych (average repair time).