System ATHENA wspomaga pracę przedsiębiorstwa w zakresie zarządzania maszynami / urządzeniami, ich konfiguracją, dokumentacją techniczną i serwisową udostępnioną Klientowi, a także w zakresie instalacji u Klientów i obsługi serwisowej.
Korzyści z wdrożenia systemu ATHENA:
- nadzór nad dokumentacją do produkowanych maszyn w jednym miejscu w formie drzewa folderów
- możliwość udostępniania dokumentacji Klientom
- możliwość planowania prac serwisowych w systemie (instalacja nowych maszyn lub obsługa gwarancyjna i pogwarancyjna)
- możliwość tworzenia harmonogramu prac
- możliwość zgłaszania problemów (projektowych, produktowych, podczas eksploatacji maszyny) ze szczegółowym uwzględnieniem grupy zespołów, obiektu lub jego części
- możliwość zgłoszenia problemu, który wystąpił podczas projektowania, wyjazdu, instalacji, pierwszego uruchomienia maszyny w siedzibie Klienta
- możliwość przekazania problemu do odpowiedniego działu w przypadku braku rozwiązania na miejscu
- możliwość przeglądu i wyszukiwania zgłoszeń
- możliwość śledzenia zmian w czasie dotyczących aktualizacji danych rekomendowanych podczas projektowania a które mogą nastąpić w wyniku np. kontroli jakości, przeglądu, odbioru po instalacji
- możliwość szczegółowego zarządzania listą zespołów i detali maszyny (konfiguracjami, specyfikacjami, strukturą, procedurą wymiany poszczególnych części, procedurami Maintenance)
- możliwość generowania list części niezbędnych do montażu i demontażu w celu zmiany konfiguracji (specyfikacji) maszyny
- możliwość tworzenia szczegółowych raportów z wykonania (lista wykonawców, przebieg realizacji, dodane załączniki).