KPMS Harmonogramy jest dedykowany dla osób zarządzających DT / UR i umożliwia tworzenie list czynności serwisowych (przeglądy okresowe, konserwacje, remonty), generowanie harmonogramu prac, delegowanie oraz nadzór nad realizacją prac planowych.
Każda lista czynności może być w zależności od potrzeb i przeznaczenia zdefiniowana w prosty lub złożony sposób. W ramach listy możliwe jest określenie:
obszaru obiektów, dla których można ją stosować (grupa obiektów, zakład, dział)
interwału czasowego (np.: co 7 dni, co miesiąc, co rok) lub interwału opartego na licznikach (np. co 100 000 szt., po przepracowaniu 1500 motogodzin)
nazwy i opisu czynności serwisowej
listy załączników (schematy, zdjęcia, instrukcje)
innych danych takich jak: podzespół/maszyna, gdzie czynność ma być wykonana, moment wykonania (np.: po odłączeniu zasilania, w trakcie pracy, na postoju), etap, liczba wymaganych osób (techników).
Na podstawie gotowych list czynności oraz informacji o tym kiedy (jak dawno lub przy jakim wskazaniu licznika) wykonano listę na danym obiekcie, system może manualnie lub automatycznie generować kompletny harmonogram przeglądów. Harmonogram manualny generuje i zatwierdza użytkownik (np. planista lub inżynier opiekujący się grupą urządzeń czy linią). Harmonogram automatyczny tworzony jest w całości przez system bez udziału czynnika ludzkiego: system analizuje wskazania liczników i jeśli dany obiekt osiągnie zakładany resurs, automatycznie tworzony jest harmonogram przeglądu wraz z informacją (email) o konieczności jego realizacji.
Delegowanie prac do harmonogramu może być realizowane na dwa sposoby:
Manualnie: w tym przypadku to użytkownik systemu (planista, inżynier, opiekun linii) potwierdza terminy realizacji i przydziela wykonawców, którzy finalnie otrzymuję zlecenie wykonania przeglądu
Automatycznie: w tym przypadku system sam przydziela wykonawców do harmonogramu na podstawie zgromadzonych informacji o tzw. „pracownikach serwisu obiektu”.
KPMS Harmonogramy współpracuje z modułem:
KPMS Reports – umożliwia raportowanie stanu realizacji harmonogramu, dostarcza informacji o opóźnieniach w realizacji, prezentuje statystki realizacji terminów oraz zakresu czynności serwisowych w odniesieniu do planu
KPMS Info – umożliwia przypominanie (SMS, email, smartfon) o zbliżających się lub przeterminowanych przeglądach.
KPMS Harmonogramy umożliwia całkowitą rezygnację z dokumentacji papierowej z zakresie planowania, realizacji, rozliczania i raportowania planowanych zadań serwisowych.
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Ściśle niezbędne ciasteczka
Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.
Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.