Moduł Serwisowy pozwala na zaplanowanie instalacji maszyny u Klienta, wskazanie w jakim terminie ma się ona odbyć i jakie zadania należy wykonać na miejscu. Dział Serwisowy może w ten sposób być informowany o postępach i ewentualnych problemach zaistniałych podczas wyjazdu. Po wykonaniu instalacji to Klient może zgłaszać zauważone usterki do maszyny.
Moduł Serwisowy obejmuje następujący zakres funkcjonalny:
Moduł Zleceń – służy do planowania prac serwisowych u Klientów.
Aplikacja Athena Mobile – służy do planowania prac serwisowych z poziomu smartfona.
Moduł Zgłoszeń Serwisowych – dedykowany dla Klientów, służy do zgłaszania prac serwisowych.
Moduł PunchList – dedykowany dla pracowników wewnętrznych / serwisantów obsługujących system. Służy do zgłaszania prac serwisowych.
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Ściśle niezbędne ciasteczka
Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.
Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.