KPMS Quality jest modułem dedykowanym dla działów jakości w zakresie obsługi zaleceń, potencjałów i niezgodności poauditowych.
W ramach modułu można rejestrować, przydzielać, dokumentować oraz weryfikować zagadnienia wynikające z powstałych po audytach wniosków. Od momentu pierwszej rejestracji do danego zagadnienia przypisany jest unikalny numer oraz wskazywana jest osoba (dowolny pracownik organizacji) odpowiedzialna za rozwiązanie problemu. W kolejnych krokach definiowane są działania korekcyjne i korygujące, które stają się zleceniami do realizacji. Każde ze zleceń ma osobę odpowiedzialną oraz termin realizacji. Zwolnione do realizacji zadanie jest weryfikowane i oceniane pod kątem skuteczności rozwiązania. Na koniec zagadnienie jest zamykane ze statusem „skuteczne” lub „odrzucone”. Na każdym etapie, niezależnie od roli użytkownika w rozwiązywaniu problemu istnieje możliwość komentowania i wysyłania wiadomości do innych uczestników procesu. Terminowości pilnuje moduł powiadomień – KPMS Info, który informuje kluczowych aktorów procesu o zbliżających się terminach, przekroczeniach o obowiązkach. Użytkownicy mogą w dowolnym momencie dokonać przeglądu listy zadań, szczegółów konkretnego zagadnienia oraz raportować sytuację.
KPMS Quality umożliwia:
W ramach modułu dostępne są dwa rozbudowane narzędzia: TAG oraz zgłoszenia poauditowe.
Korzyści z wdrożenia KPMS Quality