KPMS MD (Komtech Production Management System – Moduł Dokumentacji) to system, który wspomaga zarządzanie dokumentacją jakościową oraz walidacyjną.
Funkcjonalność Modułu Dokumentacji umożliwia obsługę następujących procesów biznesowych:
- Przygotowania dokumentacji:
- tworzenie dokumentów zgodnie z zasadami przyjętymi dla poszczególnych typów dokumentów, w szczególności automatyczna kontrola numeracji dokumentów, ich wersjonowania, statusów, itp.
- automatyzacja obiegu przygotowywanych dokumentów w procesie ich tworzenia i akceptacji
- automatyczne powiadamianie użytkowników o konieczności wykonania czynności procesowych i o terminach wykonania takich czynności.
- Zarządzania dokumentacją:
- przechowywanie i archiwizacja dokumentów zgodnie z przyjętymi zasadami archiwizacji
- automatyczne zarządzanie aktualizacją dokumentów przechowywanych w repozytorium oraz kontrolowanego dostępu do dokumentacji.
Korzyści z wdrożenia KPMS MD – Moduł Dokumentacji
- optymalizacja procesu tworzenia i oceny dokumentacji
- nadzór nad wersjonowaniem dokumentów
- skrócenie czasu akceptacji dokumentów
- łatwy i szybki dostęp osób uprawnionych do dokumentacji
- ułatwione wyszukiwanie właściwego dokumentu dzięki zastosowaniu prostej filtracji
- nadzór nad kolejnością wykonywanych czynności w obiegu dokumentów
- proste zestawienia statystyczne poszczególnych czynności
- zabezpieczona archiwizacja dokumentacji.