KPMS MD

KPMS MD (Komtech Production Management System – Moduł Dokumentacji) to system, który wspomaga zarządzanie dokumentacją jakościową oraz walidacyjną.

Funkcjonalność Modułu Dokumentacji umożliwia obsługę następujących procesów biznesowych:

  1. Przygotowania dokumentacji:
    1. tworzenie dokumentów zgodnie z zasadami przyjętymi dla poszczególnych typów dokumentów, w szczególności automatyczna kontrola numeracji dokumentów, ich wersjonowania, statusów, itp.
    2. automatyzacja obiegu przygotowywanych dokumentów w procesie ich tworzenia i akceptacji
    3. automatyczne powiadamianie użytkowników o konieczności wykonania czynności procesowych i o terminach wykonania takich czynności.
  2. Zarządzania dokumentacją:
    1. przechowywanie i archiwizacja dokumentów zgodnie z przyjętymi zasadami archiwizacji
    2. automatyczne zarządzanie aktualizacją dokumentów przechowywanych w repozytorium oraz kontrolowanego dostępu do dokumentacji.

Korzyści z wdrożenia KPMS MD – Moduł Dokumentacji

  • optymalizacja procesu tworzenia i oceny dokumentacji
  • nadzór nad wersjonowaniem dokumentów
  • skrócenie czasu akceptacji dokumentów
  • łatwy i szybki dostęp osób uprawnionych do dokumentacji
  • ułatwione wyszukiwanie właściwego dokumentu dzięki zastosowaniu prostej filtracji
  • nadzór nad kolejnością wykonywanych czynności w obiegu dokumentów
  • proste zestawienia statystyczne poszczególnych czynności
  • zabezpieczona archiwizacja dokumentacji.