KPMS Quality

KPMS Quality jest modułem dedykowanym dla Działów Jakości oraz Komórek Ciągłego Doskonalenia umożliwiającym rejestrację, planowanie, nadzór i weryfikację działań naprawczych i zapobiegawczych, związanych z zaleceniami i potencjałami, niezgodnościami zidentyfikowanymi np. w trakcie auditów wewnętrznych i zewnętrznych. Dodatkowo moduł służy do rejestrowania zgłoszeń TAG/BHP (zgłoszenia nieprawidłowości jakie mają miejsce na terenie zakładu, tzw. żółte i czerwone kartki). 

System umożliwia:

  • rejestrację niezgodności, zaleceń i potencjałów będących wynikiem audytów
  • zgłoszenia napotkanych nieprawidłowości BHP/TAG
  • wspomaganie w delegowaniu zadań i planowaniu zadań w zakresie zdefiniowanych niezgodności, zaleceń i potencjałów oraz nieprawidłowość TAG/BHP
  • nadzór i kontrolę nad realizacją działań korekcyjnych, korygujących, potencjałów oraz nieprawidłowości
  • powiadomienia o delegowaniu zadań do osób odpowiedzialnych oraz przypomnienia o zbliżającym się / przekroczonym terminie realizacji
  • przejrzyste raportowanie stanu poszczególnych działań.

Korzyści z wdrożenia KPMS Quality:

  • uporządkowanie procesu obsługi obserwacji poauditowych (zalecenia, niezgodności, potencjały) dzięki zastosowaniu dedykowanego rozwiązania stanowiącego jeden, spójny kanał rejestracji i obsługi
  • organizacja i usprawnienie przepływu informacji dzięki zgromadzeniu danych w bazie systemu (jedno, centralne miejsce dla wszystkich zainteresowanych)
  • wsparcie w procesie planowania działań naprawczych i zapobiegawczych
  • ułatwienie oceny realizowanych działań w obszarze jakości
  • ułatwienie dostępu do kluczowych informacji
  • możliwość szybkiego wglądu wydelegowanego zadania i kontroli ich realizacji
  • możliwość szybkiego dostępu do wykazu przydzielonych prac
  • poprawa terminowości realizowanych działań dzięki automatycznym powiadomieniom o przydzielonych oraz o przeterminowanych zadaniach
  • ograniczenie nieefektywnej komunikacji mailowej dzięki zastosowaniu elektronicznej ewidencji kart niezgodności, potencjałów, zaleceń, anomalii, żółtych kartek
  • redukcja/wyeliminowanie trudnej do „ogarnięcia” dokumentacji papierowej
  • ułatwienie nadzoru nad zaplanowanymi działaniami dzięki dedykowanym, przekrojowym raportom
  • zastąpienie zapisów papierowych systemem elektronicznym, w pełni zgodnym z wymaganiami i regulacjami branżowymi.